Welkom!

8 januari 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. marry en peter:
    10 januari 2010
    lieve martine en arjan,
    Het wordt al leuker om te gaan starten na een periode van voorbereiding.
    Ook wij zijn er aardig aan gewend dat onze kinderen kiezen voor een inspirerend ZIJN. Wij wensen julie een fantastische reis. Lieve groetjes Peter en Marry
  2. Mars:
    17 januari 2010
    Arie, alvast een fijne verjaardag in Hong Kong! Als je het niet erg vindt, feliciteren we je andere keer wel persoonlijk...
  3. Danielle:
    Hey lieverds,

Hebben jullie een goede reis gehad naar Hong Kong?
    Arjan, gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag!! Hong Kong is een gave stad om het te vieren, genoeg leuke en speciale locaties. Veel plezier en geniet er van.

Dikke kus, Daan
  4. Sjaan en Rob:
    Martine en Arie,
    Zondagavond dus nog net even de tijd voor een berichtje. Terwijl hier het jonge volk net op bed ligt begint bij jullie de eerste (verdwaalde of elektronische) haan te kraaien. Hopelijk is jullie nog een paar uurtjes rust gegund voordat jullie de stad gaan verkennen. Een andere wereld in en jezelf losmaken. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Arie, gefeliciteerd met je eenenveertigste.
    EL
  5. henk en bianca:
    18 januari 2010
    Lieve Arjan en Martine,

Hieper de piep hoera, van harte!!
    Hoorde dat jullie net naar de Fuik hebben gebeld, en Gre baalde er stevig van dat ze net even te lang was blijven kletsen in de supermarkt!
    We zijn erg benieuwd naar jullie indrukken van de stad Hongkong.

Dike kus, Henk , Bianca, Robin en Carlo
  6. de tijdelijke bewoner van de stationsstraat:
    19 januari 2010
    hallo lieve neef en aangetrouwde nicht,

nog van harte gefeliciteerd!! hoop dat jullie een fijne vlucht hebben gehad? jullie zijn vast al wel volop aan het genieten!!
    hier gaat alles zn gangetje, moet alleen wel even wennen aan de nieuwe geluidjes en het weer helemaal alleen zijn maar het gaat goed!
    van mn vrienden in Nieuw Zeeland hb ik vernomen dat het erg mooi weer is daar maar dat zal het op Bali ook wel zijn. Over 2 weekjes vertrekt Bas naar NZ, wie weet komen jullie elkaar nog tegen.
    ow de sneeuw is hier eindelijk zo goed als weg en de muggen dansen meteen weer boven de vijver!
    genietse en tot latersss

dikke kus Lenneke
  7. maarten en fam:
    19 januari 2010
    hey ari en martine
    van harte maat !!!
    leuk daar?hier alles zn gangetje.
    ga morgen rennen met leo in t bos, ja jongen dat zal je wel missen maar n mens moet keuzes maken.wij kunnen wel wat extra training gebruiken om jou bij te benen.
    gr en take care
    maarten en fam