On the road!

24 januari 2010 - Ubud, Indonesië

Selamat everybody!

15 januari heerlijk met z'n tweeën op pad, prima vlucht en 16 januari ons ondergedompeld in Hong Kong. Wat een grote, gekke, gave stad. De eerste dag even orienteren langs de waterkant tussen de grootste eilanden van de stad. De dagen erna veel gelopen, sfeer proeven en heerlijk eten. 18 januari met een super cocktail in de Aqua (29e verdieping) met een great view geproost op Arjan's verjaardag (iedereen bedankt voor de vele leuke berichten!). Na vier hele gave afwisselende dagen naar Bali gevlogen. Even omschakelen naar 30+ en een hele hoge luchtvochtigheid; we wisten niet dat we zo konden zweten...., maar we klagen zeker niet. Na een aantal heerlijke Balinese massages, loungen en heerlijk eten aan het strand zitten we nu in Ubud (landinwaarts; veel tempels en cultuur). Super genieten en we houden jullie op de hoogte....(inclusief foto's als we volgende week in Nieuw Zeeland zijn).

Ga jullie goed en tot gauw.

Liefs, Martine en Arjan

1. Leo:
    Hoi M&A ,
    In Bali is de KU De TA in Seminyak een leuke lounge tent .
    Veel plezier nog .....
  2. Geertje Meijer:
    24 januari 2010
    Heerlijk dat jullie zo genieten. Hier is het wit, koud en glad. Kortom jullie missen hier niets. Veel plezier.
  3. Karin Zutt:
    24 januari 2010
    lieverds fijn om iets te horen en nog heel veel plezier Liefs van ons
  4. Annemiek de Frankrijker:
    24 januari 2010
    Wow, wordt wel een beetje jaloers. Hier sneeuwt het (weer). Er ligt in Bovenkarspel een pak van 15-20 cm! Bali is geweldig - weet ik uit ervaring :-) Nog gefeliciteerd met Arjan z'n verjaardag. Leuk om dat op zo'n speciale locatie te vieren!
    Geniet maar lekker!! (maar dat lijkt me geen probleem :-))
  5. Danielle:
    24 januari 2010
    Lekker hè die cocktails in Aqua!
    En nu heerlijk genieten op Bali...massages, loungen, cultuur snuiven...wat klinkt 't allemaal goed. Had ik toch op jullie aanbod in moeten gaan??. Ach ja, mijn dagje shoppen in Antwerpen was ook helemaal te gek.

Ik heb alvast een goede tip voor Singapore, voor echte chocoholics; the Choccolate Research Facility. Meer dan 100 soorten chocolade....Ik hoor het wel als je het adres wilt weten. Ik kan me voorstellen dat iemand dit wel wil zien...en proeven;-).

Dikke kus, Daan
  6. Rob en Shireen:
    24 januari 2010
    Hey lieve zus en zwager,

Fijn om te horen dat jullie zo genieten! Nog van harte met je verjaardag, mag je nog vele jaren zo in luxe genieten!-) We kijken uit naar jullie foto's en verhalen.

Liefs, Rob en Shireen
  7. Harry enCocky:
    25 januari 2010
    Hoi Martiene en Arjan,

Leuk dat jullie nu al genieten. En dat terwijl jullie nog maar net weg zijn. Maar ja jullie hebben al zoveel ervaring met reizen dat genieten al begint op de eerste dag. Net een weekend weg geweest met Marry en Peter. Ons verblijf was iets minder comfortabel maar wel heel leuk. Massages en coctails hadden we niet maar de belgische bieren smaakten goed. Ook wij zien uit naar jullie foto's.
    Tot de volgende keer.
    Harry en Cocky.
  8. henk en bianca:
    28 januari 2010
    sms berichtje doorgegeven aan het bruidspaar, we zaten net met z'n allen aan het gebak.xxx
  9. Gre en Hein.:
    7 februari 2010
    Lieve Arjan en Martine,
    Wij zitten nu bij Wim en Nel, gaan straks naar de film, De hel van 63, in Schagen.
    Als jullie terug komen zullen jullie versteld staan hoe het bij ons is opgeknapt ( keuken)
    Alles gaat hier goed, lieve groetjes van pap en mam.